nedeľa 5. augusta 2018

Ako to funguje u nás na FB - stránke počas týždňa

Pondelok - asi aj vy sa budíte s nechuťou do práce, opäť nový týždeň.. Ja naopak, s pondelkom nemám žiaden problém a vnímam ho ako ktorýkoľvek iný deň v týždni. Dokonca, teším sa, ako Vám môžem predstaviť jeden z našich produktov, ktorý stojí za zmienku a skutočne nám vie pomôcť v živote. A ak nespĺňa práve toto dôležité kritérium, v opačnom prípade pôjde o vecičku určenú k nášmu pobaveniu :) Veď, ako spieva známy raper: “Žijeme len raz...”, tak prečo sa nebaviť životom? :)
 
Utorok - tak toto je môj deň D - ten najhorší v celom týždni. Možno preto, že som sa narodila v utorok a zrejme, sa mi na svet nechcelo alebo som prežila nejakú krízu v pôrodnici. Bohužiaľ, toto sa už nedozviem, nakoľko všetci ľudia, ktorí by o tom mohli niečo vedieť už nežijú. Ale život ide ďalej a ja vstávam z postele aj v utorok, hodím do seba magnéčko čisto preventívne - aby som dnešný utorok zvládla s prehľadom. A preto až pooobede, keď viacerí prídeme z práce, mám pre vás prichystaný tip pre kutilov i kutilky. Inšpirácie, ktoré nám prináša život iných ľudí, ktorí niečo vychytali tak dobre, že stojí zato o tom písať znova, resp. zhliadnuť ich video. Ak sa nebojíte, skúste to a nezabudnite napísať ako sa ne/darilo, prípadne ak budete mať chvíľu čas, tak svoj výtvor zdokumentovať a capnú k nám na FB a nebáť sa pochváliť :)
 
Streda - pre mňa ničím zaujímavá, akurát viem, že ak potrebujem ísť na úrady, majú dlhší deň, tj. aj pracovníci makajú dlhšie ako obyčajne a to sa neraz prejaví ich nervozitou. Buďte milí aspoň vy :) Na odbúranie stresu preto každé ráno o 7:30 nájdete na FB-stránke video ako si môžete zacvičiť. Ó, áno, niekedy to bude tematické k danému produktu z pondelka. Niekedy lajt, niekedy si môžete dať do tela aj za 5 minút. Nie je problém sa vrátiť k videu aj večer alebo na druhý deň - každopádne, v stredu ráno - dávam tipy na cvičenie pre Vás :)
 
Štvrtok - ževraj malý piatok, ale mne sa to tak nezdá. Mám kopec roboty ako v iné dni, som v strese či stihnem to čo mám, lebo zajtra je už piatok.. Asi myslím inak ako väčšina populácie, ale za tie roky som si na to zvykla, že som iná :) No a čo?! Doobeda sa Vám snažím pomôcť s nejakým článočkom / prípadne videom - Ako na to.. Nevyriešim všetky vaše problémy, ae niekomu snáď padnú vhod. A ak by ste ich raz chceli hľadať - tak nie v spleti FB-stránky na časovej osi, ale priamo na našom blogu. Nie som blogerka, ale rada píšem - presne jak tento manuál Ako to funguje u nás na FB - stránke počas týždňa :)
 
Piatok - poniektorí ľudia prežívajú tento deň ako vyššie spomínaný pondelok, lebo musia ísť do práce (malá rada: nájdite si konečne prácu, ktorá vás bude skutočne napĺňať a baviť ). A tak podľa mňa, bolo by vhodné odbúrať stres možno opäť tým cvičením. ja tiež nerada cvičím. Si vravím - šak načo. Moja postava to urgentne nepotrebuje, ale občasné ponaťahovanie svalov alebo zrýchlený tep nemôže byť na škodu, len na úžitok :)
 
Sobota - väčšina z vás si vydýchne, lebo vie, že do práce ísť nemusí a môže si prispať v posteli, poprípade dospať piatočnú opicu :) Poniektorí máme však deti, a tie, zrovna ako na potvoru, vstávajú skôr ako obyčajne cez týždeň. Nejdem sa rozpisovať o sobotňajších domácich prácach alebo práci na záhrade. I keď, aj to treba porobiť. Ak máte doma netrpezlivé detičky, prípadne vnúčatá, ktoré Vám ich zverilo jedno z vašich milovaných detí, máme pre Vás Tip na výlet/ exkurziu / predĺžený víkend/ či kratšiu dovolenku, no kde inde, ako na našom krásnom Slovensku. Sama pochádzam zo západnej časti, tak, niet divu, že väčšina príspevkov bude práve odtiaľ. Nič sa nedeje, keď náš tip: vybehni si do prírody - nestihnete zrealizovať v danú sobotu. Veď za ňou nasleduje hneď nedeľa a kopec ďalších dní, či víkendov. Neskoro večer, po dvadsiatejdruhej (zámerne) - napadlo mi, že by sme sa mohli pobaviť a tak sú pre Vás nachystané Vtipné somarinky. Pýtate sa, že čo to je? Na pohľad vtipný, nápaditý, ale i užitočný tovar. Možno Vás zaujme natoľko, že ho budete chcieť mať doma vy sami, alebo darovať niekomu blízkemu :)
 
Nedeľa - a posledný deň v týždni, a aj ja kašlem na sociálne siete a naozaj sa snažím byť s rodinou a užiť si deň ako sa patrí. Tak, urobte to aj vy!
 
Navyše, máme pre Vás prospešné infošky zo záhrady:
Takto nejako si to predstavujem, že to bude bežať na našej FB-stránke, no výnimky sa môžu stať. Tiež som len človek a mám rodinu, domácnosť, svoje záujmy, v horšom prípade ma postihne choroba ako každého. Ak budete čokoľvek potrebovať, zavolajte. Ak sa hanbíte telefonovať, napíšte mail. Ak neradi píšete oficiálne, zanechajte nám správu vo formulári na webe.

Zuzka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára